حسینحسین، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

یک فروند دانشجو 🚀⏰

آنها گذشته اند و ما آینده ایم 😉

تولدت مبارک ای تولدت دوباره زندگیم ❤️

1402/11/24 0:39
نویسنده : Hossein (-:
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقای من 

سلام مولا حسین جان 

آقای خوب دنیا تولدت مبارک 🎂😍

میگه به سلیمان جهان از طرف مور سلام 

در طریق تو  آقای من مور که هیچ خاک بیابان بودن هم ته سعادت است 

شاید ی جاهایی بود دستمو ول کردم از تو دستت دنبال تو نبودم ولی تو باز مراقبم بودی هوامو داشتی  

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم میگم یعنی کسی که تو رو نمیشناسه هم خوشبخته؟

کسی که تو راه تو نباشه؟

نه نیست من میدونم، میدونم خوشبختی یعنی مادرت نه بزار بگم مادرم (سید نیستم ولی دل که دارم) برامون دعا کنه

امام حسینم  من بدون هیچم من حتی اسممو از تو دارم من زندگیمو از تو دارم الان منم خوشحالم که تو به دنیا اومدی  درسته من نوکر خوبی نیستم من نوکر نوکراتم باشم از سرم زیاده

تولدت مبارک ای تولد دوباره زندگیم ❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)